Vlastní systém evidence
Klienti často přicházejí s již fungující strukturou, sami si zajišťují základní administrativní úkony, jako například vystavení faktur a platby dodavatelům, ale zároveň hledají oporu v silném a blízkém partnerovi, který by vše zkontroloval a doúčtoval.
Nabízíme na míru šité balíčky služeb, a proto můžete vámi preferovanou část úkolů nadále zajišťovat sami dle vašeho osvědčeného systému.
V praxi vypadá spolupráce následovně:
- Přidělíme vám konkrétní tým, složený z juniora a seniora, který vám bude denně k dispozici.
- Vaše interní asistentka nebo recepční po jednoduchém zaučení sama eviduje přijaté faktury, vystavuje vydané faktury a zadává bankovní platby.
- Náš tým se postará o finalizaci a správné doúčtování.
- Díky našemu online účetnímu systému funguje neustálá kontrola dat na obou stranách.
- Informace jsou následně v praktických formátech předány managementu, což funguje jako zpětná vazba směrem do firmy.
Jsme velmi flexibilní a rádi se přizpůsobíme vašim požadavkům. Od vámi definovaného rozsahu služeb se pak odvíjí i konečná cena.
Těšíme se na jakékoliv dotazy.