Vlastní systém evidence

Klienti často přicházejí s již fungující strukturou, sami si zajišťují základní administrativní úkony, jako například vystavení faktur a platby dodavatelům, ale zároveň hledají oporu v silném a blízkém partnerovi, který by vše zkontroloval a doúčtoval.

Nabízíme na míru šité balíčky služeb, a proto můžete vámi preferovanou část úkolů nadále zajišťovat sami dle vašeho osvědčeného systému. 


V praxi vypadá spolupráce následovně:

  • Přidělíme vám konkrétní tým, složený z juniora a seniora, který vám bude denně k dispozici. 
  • Vaše interní asistentka nebo recepční po jednoduchém zaučení sama eviduje přijaté faktury, vystavuje vydané faktury a zadává bankovní platby.
  • Náš tým se postará o finalizaci a správné doúčtování.
  • Díky našemu online účetnímu systému funguje neustálá kontrola dat na obou stranách.
  • Informace jsou následně v praktických formátech předány managementu, což funguje jako zpětná vazba směrem do firmy.

Jsme velmi flexibilní a rádi se přizpůsobíme vašim požadavkům. Od vámi definovaného rozsahu služeb se pak odvíjí i konečná cena.


Těšíme se na jakékoliv dotazy.