Finanční řízení a modernizace procesů

Připadá vám, že agenda firmy nefunguje optimálně a že musí existovat způsob, jak ji dělat lépe? Pro nás lépe znamená jednodušeji a efektivně. Cílem je ušetřit náklady, případně ze zaměstnanců sejmout břemeno některých rutinních činností, kvůli kterým se nemohou věnovat své hlavní práci.

Základem je poznat vaše firemní procesy zblízka (např. odejde člen vašeho týmu a vy jej nechcete pouze nahradit, ale zvažujete, jak pozici změnit či vylepšit). Danou činnost jsme schopni zastřešit a při té příležitosti zmapujeme, jak fungují procesy a systémy ve firmě. Objevíme duplicity v zadávání informací do systémů a ověříme, jak členové týmu sdílejí informace. Na společných poradách pak diskutujeme o alternativních řešeních, zahrnujících základní výstupy a klíčové ukazatele ve firmě.

Nemáme rádi velké implementace a drahé změny. Raději pracujeme vždy jen na části agendy a společně pak krok za krokem objevujeme a měníme vnitřní strukturu firmy. Výsledek je přitom zcela měřitelný - ať už je to snížení mzdových nákladů, nebo zpřehlednění reportů a výstupů.


Příklad

Převzali jsme roli finančního ředitele s cílem, že stávající finanční oddělení se naši práci naučí a do roka ji převezme. Firma se díky našim doporučením výrazně finančně stabilizovala a postupně jsme klientovu týmu předali naše know-how a znalosti pro další dlouhodobý růst. Nebylo nutné rozšiřovat a měnit tým, finanční oddělení dostalo nový impuls k dalšímu rozvoji a zaměstnanci byli konstruktivní změnou příjemně motivováni. Takový výsledek při zavádění změn ve strukturách společnosti je pro nás prioritou.