Krabice plná faktur, účtenek a jiných dokladů - i tak dnes vypadá běžná forma spolupráce mezi účetní firmou a klientem. Chcete svůj styl práce změnit?
Připadá vám, že agenda firmy nefunguje optimálně a že musí existovat způsob, jak ji dělat lépe? Pro nás lépe znamená jednodušeji a efektivně. Jak postupujeme?
Existuje řada firemních procesů, které jsou na pomezí zodpovědnosti jednotlivých týmů. Často tyto úkony zastřešuje asistentka, případně office manažer. Co když ale nikdo takový ve firmě není?
Při našich zakázkách řešíme velmi rozličná zadání. Omezující návrh na insolvenci může skončit bankrotem i zdravého podniku. Na co se soustředit?
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.
You can customize your cookie preferences here. Enable or disable the following categories and save your selection.